Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl

Clash Deluxe

 Propozycje zmian w grze:

 - przystosowanie gry do nowszych systemów operacyjnych (Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8/Windows 8.1/Windows 10/Linux/Mac OS X),

 - wprowadzenie możliwości gry wieloosobowej przez Internet (do 5 graczy naraz),

 - wprowadzenie edytora map,

 - poprawki błędów językowych,

 - przyspieszenie scrollingu na ekranie z wyborem misji, jednostek do produkcji, a także zamków i twierdz do których chcemy przetransferować złoto lub chłopów,

 - trwałe włączenie siatki poprzez wciśnięcie klawisza G w czasie walki lub na ekranie głównym (do czasu ponownego wciśnięcia klawisza),

 - uwidocznienie ukrytych w zasadzce jednostek w okienku z podglądem mapy po wybraniu opcji „jednostki”,

 - spowolnienie procesu męczenia się jednostek pieszych o połowę,

 - brak przyrostu zmęczenia u jednostek w kolejnej turze po wyjściu z zamku, twierdzy lub wieży,

 - zmiana kosztów niektórych budynków w zamku/twierdzy, np. Warsztat - 150 szt. złota, Kuźnia - 200 szt. złota, Szkoła - 250 szt. złota,

 - wprowadzenie informacji o kosztach rozbudowy murów,

 - zwiększenie kosztu rozbudowy murów, np. 2. poziom technologiczny muru - 100 szt. złota, 3. poziom technologiczny muru - 200 szt. złota i skrócenie czasu ich rozbudowy do 1 tury,

 - zamiana miejscami ikonek reprezentujących 2. i 3. poziom technologiczny muru,

 - wyrównanie możliwych do wylosowania skutków w świątyniach i miejscach kultu, tzn. liczba bonusów obniżających zmęczenie i przywracających zdrowie jest nierównomierna, a oprócz tego w miejscach kultu nie ma odpowiednika KSIĘGI PLAG,

 - zmiana skutku wylosowania KSIĘGI WYZNAŃ w świątyni i ZŁOTEGO TOPORU w miejscu kultu, tzn. zamiast wzrostu morale o 2, morale powinno wzrosnąć do poziomu 20,

 - zmiana skutku wylosowania KSIĘGI PLAG w świątyni, tzn. zamiast obniżenia morale o 1 i zwiększenia zmęczenia wszystkich jednostek w oddziale o 50, morale powinno pozostać bez zmian natomiast zmęczenie powinno wzrosnąć do poziomu 100,

 - usunięcie błędu związanego ze zmianą ilości chłopów i złota będących w oddziale odwiedzającym świątynię/miejsce kultu na 100 po wylosowaniu w w/w obiektach bonusu przywracającego jednostkom pełnię zdrowia,

 - usunięcie skutku polegającego na natychmiastowej śmierci jednostek należących do gracza będącego chrześcijaninem po wizycie w świątyni i tych należących do gracza będącego poganinem po wizycie w miejscu kultu,

 - możliwość wielokrotnego poślubienia królowej (a nie tylko raz na samym początku gry)

 - obniżenie kosztów niektórych zachcianek królowej,

 - zmiana kosztów licencji i produkcji większości jednostek,

 - wyważenie możliwości bojowych jednostek poprzez zmianę parametrów niektórych z nich,

 - wprowadzenie bonusów dla niektórych jednostek, np. Pikienier – Góry niskie, Czerw – Bagno, Skorpion – Pustynia, Troll – Góry niskie,

 - zamiana miejscami ikonek i jednostek reprezentujących Rycerstwo i Ciężką jazdę,

 - brak wzrostu statusu u jednostek bez walki, tzn. po przejęciu lektyki ze złotem, chłopów bądź po przejęciu pustego budynku należącego do przeciwnika,

 - naprawienie błędu związanego z brakiem przyrostu zmęczenia i każdorazową utratą zaledwie 4 PA niezależenie od terenu w momencie łączenia i rozłączania oddziałów,

 - naprawienie błędu związanego z możliwością przenoszenia jednostek pieszych przy użyciu jednostek latających przez tereny normalnie dla nich niedostępne, tzn. Góry wysokie, Wodę, Bagna, itp.,

 - naprawienie błędu związanego z utratą bonusu przez jednostki latające po połączeniu z jednostkami pieszymi, w wyniku którego zaczynają je obowiązywać kary adekwatne do terenu po którym się poruszają,

 - umożliwienie jednostkom przemieszczania się po gruzach zburzonych wież,

 - zasłonięcie całego ekranu i brak podglądu składu jednostek w czasie ataku przeciwnika na wojska innego gracza podczas zmiany tury,

 - brak możliwości odwrotu z pola walki w przypadku jednostek które wpadły w zasadzkę,

 - brak możliwości ponownego zaatakowania w tej samej turze jednostek które dokonały odwrotu,

 - zwiększenie obrażeń otrzymywanych przez jednostkę dokonującą szarży, niezależnie od parametrów przeciwnika,

 - umożliwienie zaatakowania wiszącej nad drzewem jednostki latającej w sytuacji w której pole na którym się znajduje graniczy bezpośrednio z polem na którym stoi nasza jednostka,

 - naprawienie błędu związanego z zawieszaniem się gry z powodu Gniewu Bożego w czasie walki z komputerem,